Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Kategorie Produktów
-
Wszyscy Producenci
- ACE
- Air Wick
- Ajax
- Always
- Ambi Pur
- Ariel
- Bambino
- Barwa
- Bella
- Biały Jeleń
- Bielenda
- Blend-a-med
- Bobini
- Bref
- Bryza
- Calgon
- Cif
- Cillit Bang
- Coccolino
- Costa
- Dallmayr
- Davidoff
- Domestos
- Dr Beckmann
- Dzidziuś
- Fairy
- Finish
- Frosch
- Garibaldi
- Gillette
- Gimoka
- Gut&Gunstig
- Haribo
- Head & Shoulders
- Hearts
- HIPP
- Illy
- Jacobs
- Jan Niezbędny
- Kimbo
- Kuchcik
- Lavazza
- Lenor
- Londa
- Lovela
- Ludwik
- Luksja
- Morning Fresh
- Naturella
- Nescafe
- Nesquik
- Nivea
- Nutella
- OB
- Old Spice
- Palmolive
- Pampers
- Pantene
- Pellini
- Penaten
- Persil
- Perwoll
- Pronto
- Sidolux
- Silan
- Somat
- Starbucks
- STR8
- Tytan
- Vanish
- Vizir
- Waterwipes
- Weisser Riese
- Wellaflex
- Woolite
- BestSellery
- Promocje
- Blog
- Kontakt
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Masz problem z zamówieniem?
Jeśli Twoje zamówienie się opóźnia, czegoś brakuje w paczce, chcesz zgłosić zwrot albo reklamację najpierw skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Najszybciej - telefon lub SMS
Obsługę klienta prowadzimy osobiście jesteśmy małą, zaangażowaną firmą, więc kontakt telefoniczny to u nas najszybsza i najpewniejsza forma pomocy.
- +48 795 567 070
- +48 533 900 196
Jeśli nie odbieramy, to znaczy, że właśnie pomagamy innemu klientowi, pakujemy paczki albo ogarniamy logistykę na magazynie.
Wyślij wtedy SMS z krótkim opisem sprawy i numerem zamówienia oddzwonimy najszybciej, jak się da.
Co warto napisać w SMS-ie?
Aby szybciej rozwiązać sprawę, podaj:
- Numer zamówienia
- Krótki opis problemu (np. „brakuje produktu X”, „opóźnienie”, „chcę zrobić zwrot”)
A co z mailem?
Możesz też napisać na jeden z naszych adresów mailowych:
Maile mogą być rozpatrywane z lekkim opóźnieniem, dlatego polecamy telefon lub SMS jako pierwszą opcję.
Jak działa nasz system obsługi?
Nie korzystamy jeszcze z dużych call center czy automatycznych systemów każdą sprawą zajmujemy się osobiście i indywidualnie. Dzięki temu możesz liczyć na ludzkie podejście, ale czasem też chwilę oczekiwania.
Rozwijamy się i stale pracujemy nad tym, żeby usprawnić cały proces z czasem wdrożymy dodatkowe narzędzia, by kontakt był jeszcze szybszy i wygodniejszy.
Podsumowując - jak zgłosić problem?
- Zadzwoń lub napisz SMS – to najlepsza droga.
- Podaj numer zamówienia i krótki opis problemu.
- Czekaj na kontakt oddzwonimy lub odpiszemy najszybciej, jak się da.
Dziękujemy za Twoją cierpliwość i zaufanie!
Zespół TuttoExpert