Darmowa dostawa od 100 PLN

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.tuttoexpert.pl


§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.tuttoexpert.pl prowadzony jest przez:
    GRT GROUP SPÓŁKA JAWNA, ul. Osiedle Stefana Żeromskiego 20, 32-200 Miechów, NIP: 6591558730, REGON: 541023410, wpisana do KRS pod numerem 0001158324.

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży, tryb postępowania reklamacyjnego oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.

  3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od momentu rozpoczęcia korzystania ze Sklepu.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy:

    • ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    • ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
    • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny,
    • ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

§ 2

DEFINICJE

  • Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.tuttoexpert.pl
  • Regulamin – niniejszy dokument
  • Sprzedawca / Usługodawca – GRT GROUP SPÓŁKA JAWNA
  • Klient / Usługobiorca – każda osoba korzystająca ze Sklepu
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą
  • Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie
  • Zamówienie – oferta zawarcia umowy złożona przez Klienta
  • Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą
  • Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny na stronie Sklepu umożliwiający złożenie zamówienia

§ 3

PRODUKTY I ZAMÓWIENIA

  1. Sklep prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Internetu.
  2. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Ceny widoczne na stronie podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.
  4. Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, za pomocą formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu.
  5. Złożenie zamówienia oznacza akceptację Regulaminu.

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po złożeniu przez Klienta zamówienia i jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
  2. Potwierdzenie zamówienia następuje drogą elektroniczną (e-mail) i zawiera istotne elementy zamówienia, formularz odstąpienia od umowy oraz treść Regulaminu.
  3. Do każdej umowy sprzedaży dołączany jest dowód zakupu.

§ 5

PŁATNOŚCI

  1. Płatność za zamówienie odbywa się wyłącznie za pomocą elektronicznych metod płatności dostępnych w Sklepie.
  2. Sklep umożliwia płatność za pomocą BLIK, kart płatniczych oraz szybkich przelewów bankowych online.
  3. Płatność musi zostać dokonana w chwili składania zamówienia.
  4. Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu poprawnego dokonania płatności.

§ 6

DOSTAWA

  1. Koszty dostawy są ustalane podczas składania zamówienia i pokrywane przez Klienta.
  2. Termin dostawy Produktu obejmuje:
    • do 3 dni roboczych na kompletowanie zamówienia przez Sprzedawcę,
    • do 2 dni roboczych na dostawę przez przewoźnika.
  3. Dostawy realizowane są wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, InPost, GLS, Poczta Polska.

§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU

Reklamacja z tytułu rękojmi.

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,

zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@tuttoexpert.pl lub pisemnie na adres: Józefa Łepkowskiego 1/22, Kraków 31-423, Poland

w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,

dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Józefa Łepkowskiego 1/22, Kraków 31-423, Poland

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,

w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad,

odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.


§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.

W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Józefa Łepkowskiego 1/22, Kraków 31-423, Poland

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.


§ 9
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.

Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.


§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

  • komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
  • dostęp do poczty elektronicznej,
  • przeglądarka internetowa,
  • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.


§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@tuttoexpert.pl

W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.


§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.